Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja danych po zmianach pazdziernik
Oddziały
Oddział administracyjny
Oddział finansowy
Sekcja informatyczna
Sekcja ds. analiz i sprawozdawczości budżetowej
Sekcja kadr
Kierownik Oddziału
Aneta Czajkowska
pok. 305, poziom 3, budynek A
tel. 62 765 79 45
e-mail: administracja@kalisz.so.gov.pl
Godziny urzędowania:
od poniedziałku do piątku
715 - 1515
Oddział Administracyjny podlega:
- Prezesowi Sądu w zakresie zapewnienia właściwego toku wewnętrznego urzędowania sądu, oraz w zakresie innych spraw niezastrzeżonych do wy¬łącznej kompetencji dyrektora sądu,
- Dyrektorowi Sądu w zakresie zapewnienia odpowiednich warunków techniczno-organizacyjnych oraz majątko¬wych.
Do zakresu działania należą:
- Sprawy organizacyjne sądu okręgowego,
- Sprawy socjalno-bytowe pracowników sądu okręgowego – inspektor do spraw socjalno-bytowych,
- Prowadzenie sekretariatów Prezesa i Wiceprezesa,
- Sprawy ławników, biegłych sądowych, tłumaczy przysięgłych, lekarzy sądowych, syndyków upadłości, mediatorów,
- Prowadzenie biura podawczego, księgozbioru i nadzór nad ewidencją depozytów.
- Nadzór nad działalnością utworzonego przy sądzie okręgowym punktu informacyjnego Krajowego Rejestru Karnego,
- Nadzór nad archiwum zakładowym,
- Sporządzanie zbiorczych sprawozdań statystycznych o ewidencji spraw, wydanych orzeczeniach i przestępczości.
Kierownik Oddziału
Jarosław Bartczak
pok. 303, poziom 3, budynek A
tel. 62 765 78 39
e-mail: finanse@kalisz.so.gov.pl
Z-ca Kierownika Oddziału Finansowego ds. Gospodarczych i Inwestycji
Sylwia Nerka
pok. 259, poziom 2, budynek A
tel. 62 765 78 76
e-mail: gospodarczy@kalisz.so.gov.pl
Godziny urzędowania:
od poniedziałku do piątku
715 - 1515
Do zakresu działania Oddziału Finansowego w Sądzie Okręgowym w Kaliszu należą w szczególności:
- opracowanie projektu budżetu Sądu Okręgowego w Kaliszu,
- wykonywanie budżetu Sądu Okręgowego w Kaliszu,
- kontrola przestrzegania w Sądzie Okręgowym w Kaliszu zasad gospodarki finansowej, w tym gospodarowania mieniem Skarbu Państwa i dyscypliny finansów publicznych,
- prowadzenie rachunkowości Sądu Okręgowego w Kaliszu,
- sprawy zaopatrzenia sądu okręgowego w sprzęt, urządzenia i materiały niezbędne do pracy sądu,
- administrowanie nieruchomościami sądu okręgowego,
- sprawy dotyczące gospodarki środkami transportowymi,
- sprawy z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w sądzie okręgowym i nadzór nad tymi sprawami w jednostkach podległych,
- zapewnienie ochrony i bezpieczeństwa obiektów sądowych.
Kierownik Sekcji
Tomasz Marciniak
pok. 48, poziom 0, budynek A
tel. 62 765 77 56
e-mail: informatyk@kalisz.so.gov.pl
Godziny urzędowania:
od poniedziałku do piątku
715 - 1515
Zadania i zakres działania:
Utworzona zarządzeniem Prezesa Sądu Okręgowego z dnia 1 sierpnia 2008 roku (A 022/14/2008).
Do zakresu działania sekcji informatycznej należy w szczególności:
1. Administracja systemami informatycznymi oraz zapewnienie ciągłości pracy sprzętu komputerowego i oprogramowania Sądu Okręgowego w Kaliszu.
2. Tworzenie i wdrażanie rozwiązań informatycznych, testowanie, opiniowanie i wybór oprogramowania otrzymywanego z Ministerstwa Sprawiedliwości oraz innych podmiotów i osób fizycznych pod względem przydatności w pracy resortu oraz kontakt z autorami eksploatowanych programów.
3. Określenie zasad bezpieczeństwa i przetwarzania danych, rodzaju oprogramowania podlegającego ochronie oraz zapewnienie bezpieczeństwa informacji gromadzonych w systemach informatycznych.
4. Współpraca z Ministerstwem Sprawiedliwości Departamentem CORS i IR w zakresie realizacji projektów informatycznych.
5. Koordynacja projektów informatycznych w okręgu Sądu Okręgowego w Kaliszu.
6. Współpraca z sądami rejonowymi w zakresie sposobu przetwarzania danych, doboru oprogramowania i sprzętu komputerowego.
7. Publikacja informacji na portalach internetowych oraz intranetowych Sądu Okręgowego w Kaliszu.
8. Przygotowanie pod względem merytorycznym specyfikacji technicznych do przetargów dotyczących zakupu sprzętu komputerowego.
9. Szkolenie pracowników Sądu Okręgowego w Kaliszu w zakresie przetwarzania danych, obsługi programów i urządzeń.
Kierownik Sekcji
Edyta Porwisiak
pok. 260, poziom 2, budynek A
tel. 62 765 78 49
e-mail: kadry@kalisz.so.gov.pl
Godziny urzędowania:
od poniedziałku do piątku
715 - 1515
Zadania i zakres działania:
Utworzona z dniem 1 lipca 2007 roku w ramach Oddziału Administracyjnego Sądu Okręgowego w Kaliszu (zarządzenie Prezesa Sądu Okręgowego z dnia 28 czerwca 2007 roku).
Do zakresu działania Sekcji Kadr należą w szczególności:
1. Sprawy etatowe i osobowe pracowników Sądu Okręgowego, z wyłączeniem spraw należących do zakresu działania innych organów.
2. Nadzór nad sprawami kadrowymi należącymi do zakresu działania jednostek podległych.
3. Sprawy dyscyplinarne.
4. Wykonywanie czynności związanych ze szkoleniem aplikantów prokuratorskich, radcowskich, notarialnych i adwokackich.
5. Wykonywanie czynności związanych ze szkoleniami organizowanymi dla sędziów i pozostałych pracowników.
6. Prowadzenie spraw związane z organizacją zawodowych praktyk studenckich i staży dla bezrobotnych.
Sekcja ds. analiz i sprawozdawczości budżetowej
Kierownik Sekcji Kamila Świeżyńska
pok. 256, poziom 2, budynek A
tel.: 62 765 79 54
e-mail: analizy@kalisz.so.gov.pl
Godziny urzędowania:
od poniedziałku do piątku
715 - 1515
Zadania i zakres działania:
Utworzona z dniem 1 czerwca 2015 roku w ramach Oddziału Finansowego Sądu Okręgowego
w Kaliszu (zarządzenie Prezesa Sądu Okręgowego z dnia 29 maja 2015 roku A- 022-21/2015).
Do zakresu działania Sekcji ds. analiz i sprawozdawczości budżetowej należą w szczególności:
1. Obsługa sekretariatu Dyrektora Sądu Okręgowego w Kaliszu.
2. Prowadzenie kancelarii Dyrektora Sądu Okręgowego w Kaliszu.
3. Obsługa informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor - w pełnym zakresie.
4. Obsługa aplikacji BUZA w pełnym zakresie.
5. Praca w systemie Workflow w zakresie wynikającym z realizacji wykonywanych zadań.
6. Sporządzanie kwartalnych analiz zadaniowych.
7. Sporządzanie analiz kwartalnych z wykonania budżetu.
8. Kompletowanie i wysyłanie sprawozdawczości budżetowej do Sądu Apelacyjnego w Łodzi.
9. Opracowywanie rocznego harmonogramu realizacji wydatków i dochodów budżetowych i zmian w harmonogramie.
10. Przygotowywanie miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe.
11. Przygotowywanie projektów i planów finansowych oraz zmian w planie, w tym w układzie zadaniowym.
12. Tworzenie rezerwacji i unieruchomień środków z tytułu zaangażowania w systemie SAP ZSRK.
13. Bieżąca analiza zaangażowania i wykonania wydatków budżetowych.
14. Analiza kosztów w obszarze CO (moduł Controlling w SAP ZSRK)-MPK, zlecenia.
15. Obsługa aplikacji e-wniosek w systemie SAP ZSRK.
16. Prowadzenie zbioru nadanych/odebranych uprawnień do SAP ZSRK.
17. Obsługa aplikacji Service Manager systemu SAP ZSRK
18. Praca w systemie SAP ZSRK w zakresie wynikającym z realizacji wykonywanych zadań.
19. Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień z uwzględnieniem statystyki sądowej.
Publikacja dnia: 10.06.2015
Dokument z dnia: 10.06.2015
Dokument oglądany razy: 14 944